In cazul in care cumparatorul constata ca produsul primit prezinta abateri de la caracteristicile mentionate in comanda (ex: comanda diferita, cantitati diferite, etc.), ambalajul este deteriorat, produsul pare a fi impropriu consumului uman sau este incomplet, acesta are dreptul sa solicite vanzatorului inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia.
Reclamatia privind starea produselor trebuie comunicata la intrarea in posesie a acestora, telefonic sau prin e-mail la comenzi@laktotrio.ro urmand a fi solutionata dupa ce se verifica starea produselor. In cazul in care in urma verificarii se dovedeste ca produsele nu sunt conforme comenzii produsele se inlocuiesc, daca mai sunt pe stoc, sau vanzatorul se angajeaza sa restituie intreaga suma si sa nu revanda produsele neconforme catre alt client. Vanzatorul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea cumparatorului in termen de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a cumparatorului, folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de cumparator pentru tranzactia initiala.
Clientul nu va avea drept de retragere din contract si de retur al produselor livrate avand in vedere ca toate produsele sunt produse lactate, fiind susceptibile de a se deteriora sau a expira rapid.
Conform art. 16 litera d) din Ordonanta Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, nu este aplicabil dreptul de retragere pentru furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.